Användarrecensioner

Läs vad andra tycker

Swedbank Gustav Adolfs Torg

Recensioner (8)

  • från nu fd kund
    7 oktober, 2021

    Att ha en slängig och högljudd attityd mot kunderna hjälper inte, inte heller med en hörlur i ena örat och mobilen i näven. Banken vägrade uppge hans fullständiga namn för klagomål.

  • Ingegärd liljeqvist.
    27 september, 2021

    Telefonköerna är på tok för långa!!! Öppettiderna för korta!!!

  • Rolf Beckman
    19 november, 2018

    Gör ett försök som jag gjorde och ringde 0771221122 och se vad som händer. Utgå ifrån att du inte är kund i banken,
    Rolf Beckman

  • Valter Turkalj
    19 november, 2018

    Man verkar inte vilja ha med kunder att göra. Dags att lägga ner.... tur man bytat bank

  • Arne Fredsmark
    19 november, 2018

    Nu är det 3:e dagen jag har varit inne, för att sätta in pengar i insättningsautomat, men AK-HU NEJ, varje dag säger personal, kom i morgon, så fungerar den. Det har blivit 3 bussresor, Oxie-Malmö, som har kostat mig 135 kr.
    Swedbank borde ge mig ersättning.

  • Gun Halvegård
    19 november, 2018

    Totalt omöjligt att få kontakt med! Suttit i telefonkö i flera omgångar, blivit bortkopplad. Fortfarande ingen kontakt!

  • Katrin
    19 november, 2018

    Supertrevligt bemötande, tack!

  • Snåle Bengt
    4 oktober, 2015

    Varit kund i Swedbank många år, banken vid Gustav Adolfs Torg tillhör min favorit trots problem med parkering.

Skriv en recension